BEN JIJ DE BUSINESS CONTROLLER DIE IDEALISME EN REALISME LAAT OPTELLEN VOOR ZET? (24-28 UUR PER WEEK)

Wie zijn wij

Wij zijn Zet, een ondernemende organisatie zonder winstoogmerk. Wij werken aan verandervraagstukken met een sociale component, zoals de energietransitie, klimaatadaptatie, de transitie van stad en platteland, maar ook de zorg en mobiliteit van morgen. Stuk voor stuk uitdagingen waarvoor overheid en samenleving samen aan de lat staan om tot nieuwe, gedragen oplossingen te komen. Op basis van een ontwerpende, multidisciplinaire aanpak begeleiden en versterken wij dat samenspel. Met de mens als vertrek- en ijkpunt. We regisseren processen van participatie en co-creatie en helpen overheden en andere organisaties te groeien in hun responsieve rol. Zo brengen we systeem- en leefwereld bij elkaar en vergroten we het wederzijds begrip en vertrouwen. Om samen te werken aan een toekomstbestendige samenleving, waarin iedereen meetelt en mee kan doen.

Wie ben jij?

Je bent een professional met pit, die uit zichzelf tot actie komt, die handelt voordat er om wordt gevraagd en die altijd nieuwsgierig is naar hoe het beter kan. Je kijkt verder dan je eigen functie en zet je verbindende zakelijkheid in om onze mensen mee te nemen in de verdere transitie naar een marktgerichte organisatie. Je bent in staat je aan te passen aan veranderende omstandigheden en waar nodig aanpak of gedrag te wijzigen om alsnog te komen tot het nagestreefde doel. Je begrijpt de essentie van (complexe) vraagstukken door logisch redeneren, het opsporen van mogelijke oorzaken, het scheiden van hoofd- en bijzaken en het leggen van verbanden tussen gegevens. Je kunt daarover adviseren.

Wat wordt jouw rol?

Als onze business controller werk je zelfstandig. Je bewaakt de liquiditeitspositie van Zet en stelt cash flow forecasts op. Je verzamelt gegevens, controleert deze op juistheid en volledigheid, signaleert afwijkingen en verwerkt ze tot rapportages en/of voorstellen op operationeel/tactisch niveau. Met de accountant maak je de jaarcijfers op. Je bent een belangrijke sparringpartner voor onze directeur en collega’s en helpt iedereen scherp te houden in een meer marktgerichte manier van denken en handelen. Je houdt ontwikkelingen bij en vertaalt deze naar mogelijkheden voor je eigen vakgebied. Je bewaakt de administratieve voortgang van projecten en verstrekt relevante informatie aan alle belanghebbenden. Je voert de controle uit op de maandelijkse  salarisbetaling. Samen met onze officemedewerkers geef je vorm en inhoud aan onze "huishouding"; jij onder andere als contractbeheerder voor de huur van het gebouw, verzekeringen en facilitaire zaken.

Wat we vragen

  • Ondernemende instelling
  • Een stevige, professionele gesprekspartner
  • Een relevante WO/HBO-opleiding (richting bedrijfseconomie)
  • Minimaal vijf jaar relevante praktijkervaring
  • Ruime ervaring met AFAS (financieel en projecten); je kent het systeem van A tot Z
  • Kennis van projectadministraties
  • Een lerende en open houding
  • Teamgeest en ‘hands-on’-mentaliteit

Wat we bieden

  • Werk dat er toe doet
  • Een organisatie met ambitie, waarin samenwerken centraal staat
  • Veel ruimte voor eigen groei en inbreng
  • Een inspirerend en pro-actief team
  • Een aanstelling van gemiddeld 24 tot 28 uur per week (flexibel in te vullen, in goed overleg) voor minstens een jaar, met de intentie tot verlenging
  • Marktconforme beloning op basis van de CAO Sociaal Werk
  • Een prima pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Aandacht voor de balans tussen werk en privé

GEÏNTERESSEERD?

Via onderstaande button kom je in het sollicitatieformulier. Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Voor vragen is André Megens, onze directeur, te bereiken via WhatsApp (06 24644755).

SOLLICITEER HIER