BEN JIJ DIE CONTROLLER/BEDRIJFSVOERDER DIE IDEALISME EN REALISME LAAT OPTELLEN VOOR ZET? (24-32 uur per week)

Wie zijn wij?

Wij zijn Zet. Met een even hecht als professioneel team zetten we vanuit Tilburg onze tanden in prangende vraagstukken met een sociale component. Op basis van een unieke, multidisciplinaire aanpak helpen we overheden en andere organisaties bij het realiseren en monitoren van maatschappelijke impact. We geven adviezen, begeleiden processen en runnen projecten die bijdragen aan een samenleving waarin iedereen meetelt en mee kan doen.

 

Wie ben jij?

Je bent iemand die uit zichzelf tot actie komt, die handelt voordat er om wordt gevraagd. Je kijkt verder dan je eigen functie en weet onze mensen mee te nemen in de transitie naar een marktgerichte organisatie. Je bent in staat je aan te passen aan veranderende omstandigheden en waar nodig aanpak of gedrag te wijzigen om alsnog te komen tot het nagestreefde doel. Je begrijpt de essentie van (complexe) vraagstukken door logisch redeneren, het opsporen van mogelijke oorzaken, het scheiden van hoofd- en bijzaken en het leggen van verbanden tussen gegevens. Je kunt daarover adviseren.

Wat wordt jouw rol?

Als onze business controller/bedrijfsvoerder werk je zelfstandig. Je bewaakt de liquiditeitspositie van Zet en stelt cash flow forecasts op. Je verzamelt gegevens, controleert deze op juistheid en volledigheid, signaleert afwijkingen en verwerkt ze tot rapportages en/of voorstellen op operationeel/tactisch niveau. Je bent een belangrijke sparringpartner voor onze directeur en programmanagers en helpt iedereen scherp te houden in de transitie naar een marktgerichte organisatie. Je houdt ontwikkelingen bij en vertaalt deze naar mogelijkheden voor je eigen vakgebied. Je bewaakt de administratieve voortgang van projecten en verstrekt relevante informatie aan alle belanghebbenden. Samen met onze officemedewerkers geef je vorm en inhoud aan onze "huishouding"; jij onder andere als contractbeheerder voor de bedrijfs­voeringscontracten, zoals huur gebouw, verzekeringen en facilitaire contracten.

Wat we vragen

  • Commerciële verantwoordelijkheid en ondernemend
  • Een professionele gesprekspartner
  • Kennis van planning- en controlprincipes
  • Kennis van en inzicht in financiële processen
  • Kennis van analysetechnieken
  • Kennis van administratieve processen en ICT
  • Kennis van projectadministratie
  • Een lerende en open houding
  • Een echte teamspeler 
  • Positieve houding en ‘hands-on’ mentaliteit
  • Minimaal vijf jaar relevante praktijkervaring.
  • Een relevante WO/HBO-opleiding (richting bedrijfseconomie)
  • Ervaring met AFAS is een pré

 

Wat we bieden

  • Werk dat er toe doet
  • Een organisatie met ambitie en alle ruimte voor eigen groei en inbreng
  • Een aanstelling van 24 tot 32 uur per week (flexibel in te vullen, in goed overleg) voor minstens een jaar, met de intentie tot verlenging
  • Marktconforme beloning
  • Goede balans tussen werk en privé
  • In de tweede helft van 2019 wordt AFAS geïmplementeerd

Geïnteresseerd?

Mail je CV en motivatie (samen max. 2 A4) naar sollicitatie@wijzijnzet.nl.

Voor vragen is André Megens, onze directeur, te bereiken via 0624644755.
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.